Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Anmara Oosterbaan - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Anmara Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: anmara

Blijf op de hoogte en volg Anmara

05 Februari 2012 | Indonesië, Bali

Lieve allemaal,

Wát een reis en wat een gestress.. We hadden eigenlijk om 21:10 uur moeten vliegen maar we vertrokken helaas pas rond 12 uur 's nachts. Eenmaal door de douane hielden de tranen eindelijk een beetje op. Samen met de meiden zijn we gelijk doorgegaan om te boarden en hebben we anderhalf uur stil kunnen zitten. Het zag er naar uit dat ik 3 stoelen voor mezelf had, maar op het laatste moment kwam er een vrouw naast me zitten. Sociaal praatje gehouden uiteraard en toen vertelde ze me dat ze terug ging naar Indonesië omdat haar vader was overleden.. Zit je dan met je betraande gezicht omdat je je vriendje zo gaat missen tegenover een vrouw die helemaal niet meer kon stoppen met huilen!
Ik geloof ook niet meer dat 'het vliegtuig eten wel te doen is hoor Anmara' echt niet! Ik heb welteverstaan 3 happen gehad en toen hield ik het voor gezien. Na de hele lange reis ben ik geland in Denpasar, dit was rond 23:00 uur lokale tijd en stromende regen. Gelukkig was het nog steeds 28 graden :) Vanaf het vliegveld zijn we opgehaald door Stenden busjes die ons door het donkere en hectische verkeer van bali bracht naar het hotel. De eerste nacht heb ik samen met Emma op de kamer heerlijk geslapen.

Vandaag zijn hebben een ontdekkingstocht gedaan naar het strand.. Je denkt een heel mooi strand aan te treffen met mooi doorzichtig water.. helaas! Het was bezaaid met vuil en het water zag er behoorlijk vies uit. De indonesische vrouw bij de telefoonwinkel vertelde ons dat we beter naar een ander strand konden gaan :)
Ik heb een Indonesisch nummer, alle gegevens stuur ik naar mijn ouders en m'n vent.. dus iedereen die het graag wil hebben kan contact met hen opnemen of mij een facebook berichtje sturen. Hou er rekening mee dat ik 7 uur vooruit leef ;-)

Dikke kus en tot snel!
Anmara

  • 05 Februari 2012 - 15:50

    Mama:

    Fijn je even gezien te hebben via skyp. Wel lekker zo in het zonnetje en bij het zwembad.de tip mijn email plaatsen onder je verslag is mij nog een raadsel waar. Wil niet lukken.

  • 05 Februari 2012 - 20:10

    Papa:

    Ha lieverd, ik hoorde dat van mama dat je vannacht moeilijk in slaap kon komen. Ik hoop dat je vandaag weer een leuke dag beleefd, voor het eerst van je leven in de schoolbanken van Bali. Dat maakt niet iedereen mee! Vlek!

  • 06 Februari 2012 - 07:30

    Papa:

    Hoe gaat 't?

  • 08 Februari 2012 - 19:59

    Lidwien:

    Weet niet of het mama Oosterbaan inmiddels al gelukt is, maar aan de linkerkant staat 'Blijf op de hoogte', daar kun je je e-mailadres invullen :-)

  • 09 Februari 2012 - 19:26

    Gaayo:

    Fijn dat alles goed gaat. Ik kan niets anders zeggen dan GENIET. Oftewel enjoy!!!!! Hier alles ok en erg koud. Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anmara

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 26546

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 16 Mei 2014

Holidays!

03 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: