Daar gaan we dan. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Anmara Oosterbaan - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Anmara Oosterbaan - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan.

Door: anmara

Blijf op de hoogte en volg Anmara

03 Februari 2012 | Indonesië, Bali

Lieve allemaal,

Even een heel kort berichtje voor vertrek. Alle laatste puntjes op de i die zijn onderhand gezet.. en anders ach dan koop ik daar alle spullen.
Wel fijn dat ik nog even sneeuw gezien heb voor ik de 30 graden in ga :-) Absoluut niet vervelend!
Zodra ik geland ben dan ga ik mijn eerste avonturen in een reisverslag zetten.

Veel liefs en dikke kus,
Anmara

  • 03 Februari 2012 - 11:46

    Stephanie Zwaard:

    Fijne Reis schat! Doe voorzichtig, dikke kus uit het witte Wassenaarse

  • 03 Februari 2012 - 11:49

    Sascha Bruinsma:

    Wauw, Anmara, cool dat je dit gaat doen! Goede reis! Ik blijf je volgen hier ;)

  • 03 Februari 2012 - 13:37

    Mama:

    wat stoer naar Bali, geniet van al dat moois wat je gaat zien en beleven. dikke kus

  • 03 Februari 2012 - 17:12

    Louise:

    Lieve Anmara. Heel plezier en veel succes met school op Bali.
    Liefs en een dikke kus, Louise

  • 04 Februari 2012 - 01:56

    Johan:

    Drink vooral geen Arak! Vorig jaar vier toeristen dood en drie voor altijd blind geworden omdat er antivriesmiddel in de arak zat. Die flessen worden nog steeds verkocht!

    Google even DE ULTIEME GIDS VOOR BALI (die ook over andere Indonesische eilanden handelt) als je grappige en ook serieuze tips wil lezen (geheel GRATIS)

    Het gaat over hoe om te gaan met Indonesiërs, de beleefdheidsregels, de mentaliteit, de politie, enz..

  • 04 Februari 2012 - 18:35

    Roelien:

    lieve Anmara, goed aangekomen hoorde ik van Just. even van de klimaatshock bijkomen ;) daarna genieten van het hele mooie Bali!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anmara

Actief sinds 17 Jan. 2012
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 26545

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 16 Mei 2014

Holidays!

03 Februari 2012 - 08 Augustus 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: